FUNKCJONOWANIE OSOBY STOPNIOWO TRACĄCEJ WZROK W PRZESTRZENI EDUKACYJNO-REHABILITACYJNEJ INDIVIDUAL WITH PROGRESSING VISION LOSS – FUNCTIONING IN THE AREAS OF EDUCATION AND REHABILITATION
Tekst składa się z dwóch podstawowych części. W pierwszej zawarto teoretyczną analizę wpływu wrodzonej niepełnosprawności progresywnej na bieg życia, ze szczególnym zwróceniem uwagi na takie obszary, jak edukacja i funkcjonowanie społeczne. W drugiej zaś opisano indywidualny przypadek przebiegu edukacji osoby z postępującą słabowzrocznością na tle przemian polityczno-społecznych, jakie miały miejsce w Polsce w ostatnich czterech dekadach.
The text consists of two parts: the first part contains a theoretical analysis of the impact that congenital progressive condition has on the life of an individual, with particular emphasis on such areas as education and social functioning; in the second part a case study is presented illustrating the education process of an individual with progressing low vision, seen against the background of political and social changes which occurred in Poland over the last forty years.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00