Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Role of Implementation New Technologies in Medium-Sized Enterprises in Selected Regions

Tytuł:
The Role of Implementation New Technologies in Medium-Sized Enterprises in Selected Regions
Rola wdrażania nowych technologii w średniej wielkości przedsiębiorstwach w wybranych regionach
Autorzy:
Madzinová, Renáta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/547673.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Tematy:
medium-sized entrepreneurship
international markets
presov region
region of Podkarpatie in Poland
technology
przedsiębiorczość średniej wielkości przedsiębiorstw
rynki międzynarodowe
region Presov
Podkarpacie
technologia
Źródło:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy; 2015, 44 cz. 1; 360-369
1898-5084
2658-0780
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The segment – Small and medium sized enterprises, plays the biggest role in every economy. The situation is different when considering the penetration of SMEs in international markets. The worst state of affairs is in developing and implementing the latest technologies into business practice. The article deals with the influence of new technology on SMEs operation and penetration of medium-sized enterprises in international markets. The conclusion provides recommendations on how to increase the competitiveness of medium-sized businesses in international markets.

Największą rolę w każdej gospodarce odgrywa segment małych i średnich przedsiębiorstw. Sytuacja ulega zmianie, gdy mówimy o rozpowszechnieniu MŚP na rynkach międzynarodowych. Najsłabiej jest w opracowywaniu i wdrażaniu najnowszych technologii do praktyki gospodarczej. Artykuł dotyczy wpływu nowej technologii na działalność małych i średnich przedsiębiorstw, jak i rozpowszechnieniu średnich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. W podsumowaniu zamieszczono zalecenia, jak zwiększyć konkurencyjność średnich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies