Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

DLACZEGO POROZUMIENIE RODZICÓW Z PRZEDSZKOLEM WYDAJE SIĘ KONIECZNE? – KONTEKSTY

Tytuł:
DLACZEGO POROZUMIENIE RODZICÓW Z PRZEDSZKOLEM WYDAJE SIĘ KONIECZNE? – KONTEKSTY
Autorzy:
Skawiński, Ryszard
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/546386.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Tematy:
kindergarten
core curriculum
guides for parents
Źródło:
Civitas et Lex; 2017, 4(16); 49-63
2392-0300
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article concerns the contexts of cooperation between kindergartens and parents. Parents currently use various guides. Interesting guides create a series of books in Poland entitled ‘Build a family’. Another context is the “Core curriculum for pre-school education” for teachers. In the tutorials for parents and the core curriculum, cooperation between teachers and parents is recommended. To what extent is this cooperation possible with different pedagogical views of both sides?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies