Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

CULTURAL SPONSORSHIP LAW

Tytuł:
CULTURAL SPONSORSHIP LAW
Autorzy:
Maniatis, Antonios
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/546384.pdf
Data publikacji:
2017-09-30
Wydawca:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Tematy:
Cultural sponsorship,
Funding-promotion paradigm, Museums,
Patronage (’Mecenazgo’),
Tax exemption, Tourism sponsorship
Źródło:
Civitas et Lex; 2017, 3(15); 23-24
2392-0300
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper aims at analyzing and upgrading the legal status of sponsorship contracts as for cultural activities. It is recommended to adopt various legislative changes, many of which could exemplify the proposed ‘funding-promotion’ paradigm. The key of this model is to focus on private individuals and legal entities either under the public law or under the private one, as potential sponsors, donators etc. and to provide them with sufficient motivation. A tax exemption percentage of 10% is not compatible with the sponsorship concept. Last but not least, tourism law has recently begun to adopt the cultural sponsorship contract model.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies