Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SUBTITLED AUDIO-VISUAL CONTENT AS A LEARNING TOOL WITHIN HIGHER MILITARY EDUCATION SYSTEM OF NATO PARTNER COUNTRIES

Tytuł:
SUBTITLED AUDIO-VISUAL CONTENT AS A LEARNING TOOL WITHIN HIGHER MILITARY EDUCATION SYSTEM OF NATO PARTNER COUNTRIES
Autorzy:
Jóźwiak, Marcin Piotr
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/546352.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Tematy:
video-based learning,
language learning,
LMS ILIAS,
higher military education
Źródło:
Civitas et Lex; 2019, 3(23); 7-15
2392-0300
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper presents recent research focused on the role of subtitled audio-visual material on foreign language acquisition. The author distinguishes various types of subtitled audio-visual content and comments on their usefulness and possible impact on the learning process, presenting other researchers’ opinion and his own perspective. Different types of content (videos, games) are categorized and properly commented regarding their influence on different language skills and competences. Also, the author shows ways the learners can experience such content for learning purposes. Possible application of such methods for advanced distributed learning is investigated, with LMS ILIAS used a base for exercises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies