This paper presents recent research focused on the role of subtitled audio-visual material
on foreign language acquisition. The author distinguishes various types of subtitled audio-visual
content and comments on their usefulness and possible impact on the learning process, presenting
other researchers’ opinion and his own perspective. Different types of content (videos, games)
are categorized and properly commented regarding their influence on different language skills
and competences. Also, the author shows ways the learners can experience such content for learning
purposes. Possible application of such methods for advanced distributed learning is investigated,
with LMS ILIAS used a base for exercises.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00