Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie wiedzy o młodzieży w dyskursie normatywnym

Tytuł:
Budowanie wiedzy o młodzieży w dyskursie normatywnym
Building knowledge about youth in the normative discourse
Autorzy:
Cuprjak, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/544904.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Tematy:
wiedza o młodzieży
dyskurs normatywny
tranzycja
Źródło:
Przegląd Pedagogiczny; 2020, 1; 100-115
1897-6557
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem mojego artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, jakie dyskursy obecne są w wiedzy o młodzieży. Przegląd literatury prowadzi do wniosku, że wiedza ta budowana jest głównie w ramach dyskursu normatywnego na płaszczyźnie epistemologicznej, w którym funkcjonowanie społeczne jest wartościowane na postawie norm, a tym samym wyznaczonych powinności.

The aim of my article is to try to answer the question of what discourses are present in knowledge about young people. A review of the literature leads to the conclusion that this knowledge is built mainly within the normative discourse on the epistemological level, in which social functioning is evaluated on the basis of norms, and thus defined obligations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies