Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagog szkolny - problem niedookreśloności zadań

Tytuł:
Pedagog szkolny - problem niedookreśloności zadań
A school pedagogue – the problem of indefiniteness of the tasks
Autorzy:
Figiel, Angelika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/544672.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Tematy:
pedeutologia
pedagog szkolny
Źródło:
Przegląd Pedagogiczny; 2017, 2; 181-194
1897-6557
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł ten jest próbą ukazania zadań pedagoga szkolnego, które mimo licznych zapisów w regulacjach prawnych, wciąż nie są jednoznacznie określone. W tym celu autorka analizuje dokumenty regulujące pracę na stanowisku pedagoga szkolnego, podkreślając zmiany, jakie zostały dokonane na przestrzeni lat. Analizę tą poprzedza prezentacja ujęć definicyjnych pedagoga szkolnego oraz geneza utworzenia stanowiska „nowego pracownika”, ze wskazaniem wszystkich dokumentów regulujących jego pracę od momentu powołania stanowiska pedagoga szkolnego przez Ministerstwo Oświaty i Wychowania do 2017 roku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies