W artykule autorka zwraca uwagę na znaczenie zachowań gospodarstw domowych zarówno w aspekcie poznawczym, jak i aplikacyjnym. Zaprezentowano wyniki badań bezpośrednich, zwracając uwagę na znaczenie uwarunkowań kulturowych w procesach podejmowania decyzji przez menedżerów chcących rozszerzyć swój rynek działania. Wymaga to odpowiedzialności w wykorzystaniu zasad CRM i innych metod strategii marketingowej.
The author of the paper draws attention to the importance of households both in the cognitive and applicative aspect. The results of direct research are presented with particu¬lar attention paid to the importance of cultural conditions in decision-making processes of managers who want to expand their market. This requires responsibility in applying the principles of CRM and other methods of marketing strategy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00