Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe oblicze zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownik i pracodawca w przestrzeni wirtualnej

Tytuł:
Nowe oblicze zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownik i pracodawca w przestrzeni wirtualnej
New face of human resource management. Employee and employer in virtual space
Autorzy:
Dejnaka, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/541201.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Tematy:
nowe media,
social media,
portale społecznościowe,
Facebook,
GoldenLine,
pozyskiwanie pracownika,
proces selekcji informacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu; 2012, 30; 59-67
1643-7772
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zmiany zachodzące na rynku związane z dynamicznym rozwojem Internetu oraz rozwojem społeczeństwa informacyjnego wpłynęły także znacząco na szeroko rozumiany proces rekrutacji, selekcji oraz motywowania pracowników. Celem artykułu będzie zaprezentowanie nowych działań firm w obszarze social mediów, w tym w szczególności proces pozyskiwania pracowników poprzez portale społecznościowe oraz budowanie marki pracownika. Artykuł oparty jest na wynikach badań jakościowych prowadzonych w 2011 r. na portalu społecznościowym Facebook oraz GoldenLine.

Changes in the market relating to the dynamic growth of the Internet and the development of information society have also significantly affected the process of recruitment, selection and mo¬tivation of employees in its broad understanding. The aim of this paper is to present new business activities undertaken in the sphere of social media, including particularly the process of acquiring employees through social networking and employee brand building. The article is based on results of the qualitative research conducted in 2011 in the social network of Facebook and GoldenLine.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies