Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesne determinanty zachowań nabywców na przykładzie branży budowlanej

Tytuł:
Współczesne determinanty zachowań nabywców na przykładzie branży budowlanej
Contemporary determinants of customers’ behaviour in the construction industry
Autorzy:
Puszko, Katarzyna
Bujak, Andrzej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/541124.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Tematy:
determinanta,
nabywca,
przedsiębiorstwo budowlane
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu; 2012, 31; 225-242
1643-7772
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej z jednej strony zaspokajają potrzeby nabywców, a z drugiej strony to nabywcy akceptują bądź odrzucają efekty działalności przedsiębiorstw, rozstrzygając o ich działalności bieżącej i rozwojowej. Powyższe dotyczy także podmiotów, które funkcjonują w branży budowlanej i stało się przesłanką wyboru celu artykułu, który sprowadza się do identyfikacji wybranych wyróżników kształtujących skłonność inwestorów do zakupu produktów/usług budowlanych. W artykule zaakcentowano rolę inwestorów dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw branży budowlanej oraz opisano najważniejsze determinanty zwiększające skłonność inwestorów do zakupu efektów działalności podmiotów budowlanych.

Under market economy conditions enterprises on the one hand satisfy customers’ needs and on the other hand they accept or reject the effects of activities of enterprises deciding about their current activities and development. The above also concerns the sub¬jects functioning in the construction industry and it helps to choose the objective of the paper consisting in identification of selected factors shaping investors’ tendency to buy products/construction services. The paper emphasizes the role of investors in functioning and development of en¬terprises in the construction industry. It also describes the most import ant determinants enhancing their (i.e. investors) tendency to buy the outcomes of construction companies activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies