Rola materiałów dydaktycznych w procesie kształcenia wypowiedzi ustnej i pisemnej oraz stosowanych w nim zadań The role of didactic materials in the process of developing oral and written communication as well as tasks used for the purpose
The purpose of language teaching at any stage of education is developing communication competence of learners. A teacher, when planning the didactic process, should, basing on the indications of the Core Curriculum, the school programme and the examination guidebook, choose such methods, strategies and techniques of teaching and learning as well as didactic resources, as to make them relevant for the given age and abilities of the target group. They should also develop understanding of the text that is listened to and read, becoming a pattern for learners in the process of creating their own oral and written utterances on the basis of well-prepared exercises.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00