Artistic activity is one of the main forms of expression characteristic of children. Very young learners in particular treat it as a spontaneous personality display and a kind of “psychological therapy.” These and many more advantages of artistic creativity, have inspired the author of the paper to research the issue. The aim of the analysis is to explain the hypothesis which states that childhood is a period especially prone to artistic creativity development. The following paper presents theoretical assumptions, definitions of motivation, its types and determiners and other elements necessary to exploit young learners’ potential.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00