Turkish advertisements in the form of a case study to determine which factors seem to play the
most important role in terms of viral marketing message perception in Turkey. As a country in
which the increasing role of digital media and the internet is beginning to dominate interpersonal
communication, the use of viral approach in marketing is also growing. The examples of most viral
videos in Turkey from the previous years confi rm that the most important factor which determines
the success of a viral message is its content, which should be at the same time attention-catching
and entertaining. Nevertheless, the seeding strategy is the factor which accelerates the success of
viral messages.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00