Celem pracy jest scharakteryzowanie rynku wegetariańskiego w Polsce i na świecie, poznanie aktualnych trendów oraz kierunku, w jakim się rozwija, zwłaszcza w kontekście substytutów diety, ze szczególnym uwzględnieniem substytutów mięsa. W pracy scharakteryzowano korzyści płynące z diety wegetariańskiej oraz czynniki wpływające na akceptowalność nowego produktu. Opisano także działalność firmy Quorn™ oferującej szeroką gamę produktów o wysokiej wartości odżywczej, będących substytutami mięsa.
The aim of this paper is to characterize the meatless products market in Poland and in the world. In addition, current trends, especially in the context of diet substitutes are shown. In the first part of this work, the benefits of vegetarian diet and the factors influencing the acceptability of the new product have been described. The activity of Quorn™ company, which offers a wide range of high-nutritional substitutes of meat products, has also been presented.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00