Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Do Personality Types Make Consumers Exhibit Different Complaint Behaviors?

Tytuł:
Do Personality Types Make Consumers Exhibit Different Complaint Behaviors?
Autorzy:
Kitapci, Olgun
Dortyol, Ibrahim Taylan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/540582.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Tematy:
Complaint behavior
personality type
Jung’s theory,
Myers Briggs type indicator,
Turkey
Źródło:
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets; 2015, 2(2); 4-14
2449-6634
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study aims to explore the differences and similarities in complaint behavior of consumers according to their personality types. 116 managers of a large Turkish finance company have participated in the study. Results show that Intuition-Thinking and Sensing-Thinking individuals tend to engage in public action, while Sensing-Feeling individuals prefer to take private action, and Intuition-Feeling individuals take no action, which is a different form of complaint behavior

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies