This study aims to explore the differences and similarities in complaint behavior of consumers
according to their personality types. 116 managers of a large Turkish
finance company have participated in the study. Results show that Intuition-Thinking and Sensing-Thinking individuals
tend to engage in public action, while Sensing-Feeling individuals prefer to take private action,
and Intuition-Feeling individuals take no action, which is a different form of complaint behavior
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00