Motivation is an important factor for employee involvement in the implementation
of the objectives of the company. Today's organizations need the knowledge and tools to
motivate employees aimed at enhancing intrinsic motivation, which is important from the point
of view of the employee, because it is closely related to its needs.
This article attempts to analyze the factors that influence employee engagement and are
necessary to build a proactive attitude. The analysis uses modern scientific achievements, and
reference is made to the theory of motivation 3.0 presented by Daniel H. Pink – author of
“Drive: The surprising truth about what motivates us”, which gave a new perspective on motivation,
especially in the context of promoting creativity and innovation needed in twenty-first
century.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00