This paper discusses development strategies for Business Faculties faced by reduced demand from their
primary markets (being a decline in their student intake). It starts by discussing possible strategies for Higher
Education (H.E.) institutes, goes on to present a "value based" strategy, then continues with a discussion of potential
target markets to which Business Faculties could provide significant "Added Value". It concludes with discussion of
the ways in which the H.E. Business Faculty initiatives presented in this paper could complement and reinforce the
traditional and historical roles of H.E. Business Faculties
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00