Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie polskich i wietnamskich właścicieli firm przez wietnamskich przedsiebiorców mieszkających w Polsce

Tytuł:
Postrzeganie polskich i wietnamskich właścicieli firm przez wietnamskich przedsiebiorców mieszkających w Polsce
The perception of Polish and Vietnamese business owners by Vietnamese entrepreneurs living in Poland
Autorzy:
Brzozowska, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/526381.pdf
Data publikacji:
2012-04-15
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Źródło:
Problemy Zarządzania; 2012, 1/2012 (36) t.2; 116-130
1644-9584
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy tekst jest poświęcony analizie postrzegania przez młodych wietnamskich właścicieli firm w Polsce polskich i wietnamskich przedsiębiorców. Jako jedna z największych i najbardziej zauważalnych grup imigranckich w Polsce, a jednocześnie z największym odsetkiem przedsiębiorców jest ona interesującym fenomenem. W opracowaniu opisana jest jedna z części badania dotyczącego przedsiębiorczości młodych Wietnamczyków na terenie Polski. Opisywany fragment badania został przeprowadzony za pomocą techniki projekcyjnej, a zarejestrowany materiał poddano analizie. Następnie przedstawiono uzyskane wyniki, które zawierają wskazówki do kolejnych badań. Wnioski będą bardzo pomocne do bliższego poznania tej grupy społecznej, która odnosi niemałe sukcesu w biznesie na polskim rynku.

This text is dedicated to the analysis of the perception of Polish and Vietnamese entrepreneurs among young Vietnamese entrepreneurs doing business in Poland. The Vietnamese are an interesting phenomenon as one of the biggest and most noticeable group of immigrants, with the greatest percentage of entrepreneurs. This publication is a part of the study on entrepreneurship of young Vietnamese in Poland. In this part of research the projection technique was used and then recorded material was analyzed. The obtained results provide guidance for further research. Conclusions will be very helpful to learn more about this group of immigrants, who successfully run their businesses on the Polish market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies