Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social and Integrated Reports of Food Business as Tools of CSR and Sustainable Development

Tytuł:
Social and Integrated Reports of Food Business as Tools of CSR and Sustainable Development
Raporty społeczne i zintegrowane przedsiębiorstw branży żywnościowej jako narzędzia CSR i zrównoważonego rozwoju
Autorzy:
Bobola, Agnieszka
Ozimek, Irena
Szlachciuk, Julita
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/526147.pdf
Data publikacji:
2018-07-17
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Tematy:
tools
social reports
integrated reports
sustainable development
CSR
business
food industry
narzędzia
raporty społeczne
raporty zintegrowane zrównoważony rozwój
przedsiębiorstwo
branża żywnościowa
Źródło:
Problemy Zarządzania; 2018, 3/2018 (75), t. 1; 101-113
1644-9584
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses the issues related to social and integrated reports as tools that can be used in the process of controlling the implementation of the adopted goals and communication with stakeholders by enterprises pursuing activities based on the concept of sustainable development and CSR strategies. The conclusion of the discussed research indicates that in the years 2007–2017 a small number of Polish enterprises in the food industry prepared social and integrated reports (14% of total reports). The analysis of the existing data based on the content of reports shows that those who were involved in their preparation demonstrated the implementation of many assumptions of sustainable development.

Artykuł podejmuje rozważania nad problematyką dotyczącą raportów społecznych i zintegrowanych jako narzędzi, które mogą być wykorzystane w procesie kontroli realizacji przyjętych celów oraz komunikacji z interesariuszami przez przedsiębiorstwa realizujące działania oparte na koncepcji zrównoważonego rozwoju i strategii CSR. Konkluzja podjętych rozważań wskazuje, że w latach 2007–2017 niewielka liczba polskich przedsiębiorstw branży żywnościowej przygotowywała raporty społeczne i zrównoważone (14% ogółu raportów). Analiza danych zastanych bazująca na treściach raportów wskazuje, że ci, którzy angażowali się w ich przygotowanie wykazywali realizację wielu założeń zrównoważonego rozwoju.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies