Tytuł pozycji:
Zarządzanie marketingowe w świetle wybranych działań marketingowych przedsiębiorstwa farmaceutycznego
- Tytuł:
-
Zarządzanie marketingowe w świetle wybranych działań marketingowych przedsiębiorstwa farmaceutycznego
- Autorzy:
-
Nagody-Mrozowicz, Kazimierz
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/525983.pdf
- Data publikacji:
-
2016-03-30
- Wydawca:
-
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
- Źródło:
-
Problemy Zarządzania; 2011, 1/2011 (31); 170-185
1644-9584
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing management in the light of selected pharmaceutical company marketing activities