(Anty)wspólnotowość jako kategoria w oglądzie zawodowo-naukowego funkcjonowania adiunktek i adiunktów w uniwersytecie (Anti)community as a category in the professional situation of lecturers at the university
Tekst jest spojrzeniem na uniwersytet jako miejsce funkcjonowania zawodowo- naukowego adiunktek i adiunktów. Podjęto w nim próbę realizacji dwóch celów. Po pierwsze wskazania ożywczych możliwości wykorzystania metafory w badaniach. Po drugie w odniesieniu do wyników badań własnych dotyczących zawodowego i naukowego funkcjonowania młodych pedagogów i pedagożek, oglądu codzienności uniwersytetu z ich perspektywy.
The subject of this article is look at the university as an lecturers working space. There are two main aims. First, to indicate possibility of using metaphor in research. Secondly, in relation to the results of my own research on the professional functioning of young educators, to reveal perception of the everyday life of the university from their perspective.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00