Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The comparative analysis of senior and non-senior package holiday travelers’ tourism product preferences

Tytuł:
The comparative analysis of senior and non-senior package holiday travelers’ tourism product preferences
Autorzy:
Johann, Maria
Panchapakesan, Padma
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/522425.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Systemic product
Tourism product
Tourism product attributes
Tourist satisfaction
Źródło:
Journal of Economics and Management; 2015, 22; 132-141
1732-1948
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tourism products are systemic products which offer multiple value to tourists in multiple aspects to satisfy their needs, however, tourists’ preferences vary in terms of travelers’ characteristics. The current study attempts to analyse senior and non-senior package holiday travelers’ preferences with respect to tourism product attributes. The surveyed sample of 463 tourists spent their holiday on the coach tours in Poland in 2013. The main implication of this research for tourism product managers is that they have to focus on providing tourists with well suited packages and position appropriately by selecting suitable communication strategies for selected target segments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies