Transformation of economic, cultural, and social changes in Poland contributes to the increasing diversity and heterogeneity in consumer behavior on the car market. The diversity of behavior is observable in both - the purchase and usage of vehicles, it affects the qualitative and quantitative structure of consumption, including the actual market decisions shaped by aspirations, needs, preferences, ways of achieving objectives, cycles of exchange of goods, lifestyles, family model and many others.(fragment of text)
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00