The main paper goal is to recognize the category of value for customer with respect
to high-tech products, and to propose a model of creation of this value in business networks
established by manufacturers. The research methods include critical analysis of
the literature, documentation method, as well as the case research method and observation
method. The results of the research proved that the value offered to buyers is characterized
by growing multidimensionality which results in increasing complexity of the
creation process of this value by their manufacturers. Due to the fact that they do not
have complex skills and resources to create the value independently, they form business
networks. These networks include increasingly larger group of entities, in which the
importance of individual cooperants is highly diversified.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00