Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer knowledge in (co)creation of product. A case study of IKEA

Tytuł:
Customer knowledge in (co)creation of product. A case study of IKEA
Autorzy:
Koniorczyk, Grażyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/522124.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Customer co-creation
Customer knowledge
IKEA
Value co-creation
Źródło:
Journal of Economics and Management; 2015, 22; 107-120
1732-1948
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Customers knowledge is an attractive and effective source of ideas for proposals innovative products (services) as well as changes in existing products (services). Contemporary firms recognize the need to co-create product (services) with the participation of customers. The aim of this article is to define customer knowledge, value co-creation and customer co-creation concepts. The activities of IKEA were used to illustrate the issues presented in the article.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies