Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sales promotion of Slovak food on the Slovak market

Tytuł:
Sales promotion of Slovak food on the Slovak market
Promocja sprzedaży słowackiej żywności na słowackim rynku
Autorzy:
Jarossova, M.A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/5205.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
sale
promotion
food
market
retail chain
mark
quality
regional brand
Slovakia
Źródło:
Nauki Inżynierskie i Technologie; 2017, 4(27)
2449-9773
2080-5985
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies