Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prasa lokalna w ujęciu ekonomicznym

Tytuł:
Prasa lokalna w ujęciu ekonomicznym
LOCAL PRESS IN TERMS OF ECONOMIC
Autorzy:
Urbas, Michał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/520181.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wyższa Szkoła Humanitas
Tematy:
prasa lokalna
typologia prasy
ekonomia
rynek prasowy
ekonomia mediów
local press
typology of the press
Economic
market Press Release
Media Economic
Źródło:
Rocznik Prasoznawczy; 2015, 9; 11-25
1897-5496
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Article aims to describe the functioning of the local press in economic conditions. The author presents this category of the press as a market product, which aims to meet the needs of the customer. At the beginning, the author explains the concept of “double character of the press”, then discusses economic terms associated with the local press and marketing processes in the local market of the press. The author discusses the importance of values in the local press and the activities of local newspaper publishers in market conditions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies