Ukraine has redeclared its way to European integration which means the arrangement of not only the information campaign directed at the Ukrainians but the promotion campaign directed at foreign public. A serious communication challenge was caused by the advisory referendum in the Netherlands concerning the ratification of the EU–Ukraine Association Agreement. Ukraine had to counteract the well-organized media campaign held by the Dutch Eurosceptics. The Ukraine’s communication efforts are analyzed within the context of the Dutch referendum, 2016.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00