Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja z marką jako manifest tożsamości młodych nabywców - przykład iPoda

Tytuł:
Identyfikacja z marką jako manifest tożsamości młodych nabywców - przykład iPoda
Autorzy:
Szymkowicz, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/518054.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydział Ekonomiczny
Źródło:
Zeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego „Nasze Studia”; 2009, 4; 347-358
1731-6707
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies