Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perspektywy rozwoju rynku produktów dla seniorów

Tytuł:
Perspektywy rozwoju rynku produktów dla seniorów
Autorzy:
Szajna, Michał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/518001.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydział Ekonomiczny
Tematy:
senior marketing
strategia rozwoju produktu
starzenie się społeczeństwa
Źródło:
Zeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego „Nasze Studia”; 2013, 6; 281-289
1731-6707
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na starzenie się społeczeństwa można patrzeć nie tylko z perspektywy zagrożeń. Rynek produktów dla seniorów wydaje się być niezwykle perspektywiczny i dla przedsiębiorstw z różnych branż stać się może szansą dla zapewnienia sobie rozwoju w kolejnych latach. Sukces w tym przypadku uzależniony będzie między innymi od właściwego momentu wejścia na rynek, jednak poprzedzony musi zostać opracowaniem i wdrożeniem odpowiedniej strategii marketingowej.

Aging processes can be seen not only as the treats. Market of products for people over 55 years old, also called and the silver market, can give lucrative opportunities for businesses from a variety of branches. Success in this case will be determined by many factors, one of which would be developing and implementing market strategy and choosing right moment to enter the silver market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies