Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu

Tytuł:
Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu
Negative and visual advertising in the reception of Polish electorate
Autorzy:
Olszanecka-Marmola, Agata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/514592.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk Społecznych
Tematy:
political advertising
advertising
negative ads
political image
image ads
Źródło:
Political Preferences; 2015, 10; 133-146
2449-9064
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Growing professionalization and personalization of electoral campaigns have prompted political parties to concentrate on political image and negative campaigning. This tendency is mainly noticeable in TV advertisements. Presented article consists of two parts. The first one discusses the role of negative and image ads. The other part includes the results of research conducted by the author. The analysis shows that the vast majority of Polish electorate does not approve using of negative and image advertising. It can denote that voters are exhausted of permanent mutual attacks of two major Polish parties (Civic Platform, Law and Justice) and expect more issue-oriented politics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies