NARRACJA MEDIALNA WYRAŻONA NA OKŁADKACH WYBRANYCH TYGODNIKÓW OPINII PODCZAS PARLAMENTARNEJ KAMPANII WYBORCZEJ 2015 ROKU MEDIA NARRATIVE EXPRESSED ON THE COVERS OF SELECTED POLISH OPINION-FORMING WEEKLY PUBLICATIONS DURING THE PARLIAMENTARY ELECTION CAMPAIGN OF 2015
Analysis of the covers if news weeklies such as „Do Rzeczy”, „Newsweek Polska”,
„Polityka”, „Wprost” has become an area of discourse about media narrative, which is
visible in studied materials in the period of the 2015parliamentary campaign. Determination
of political sympathies, verification of the degree of politicizing, studying materials
and marking the dominating subject matter on the 44 covers, is the aim of conducted
research work. The analysed covers were also use to show the fields of antagonisms
appearing in the media narrative.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00