Social media has created new formats and forms of social activity. Production, receipt
of information and communications have integrated themselves introducing a new
type of communication activity.
The role of social media is so important that any social group can go past them indifferently.
This situation also applies to politics. Portals such as Twitter, in addition to the innovative
communication formula, have established „one-man relations.” The purpose of this work
is to determine the formula by which Andrzej Duda runs his Twitter account.
The analysis identifies the collection of the most frequently discussed topics, the
most popular news, and ways of using the site by Andrzej Duda. The study used quantitative
and qualitative methods, including horizontal analysis and content analysis taking
into account the media context and hypertextual structure. The main purpose of the description
is a thorough quantitative analysis taking into consideration aspects of qualitative
analysis (categories, topics, relationships).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00