Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca szkoły i rodziny – od traktatów socjologicznych po praktyczne rady

Tytuł:
Współpraca szkoły i rodziny – od traktatów socjologicznych po praktyczne rady
The Cooperation of School and Family – from Sociological Treaties to Practical Advices
Autorzy:
Skawiński, Ryszard
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/512436.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo Diecezjalne Adalbertinum
Tematy:
school
family
sociology
practice
Źródło:
Studia Ełckie; 2011, 13; 601-621
1896-6896
2353-1274
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
From the undertaken analyses it results that more careful attention should be given for the parental contribution to the educative process. The author stresses that the professional development of teachers should be accompanied by the stronger involvement of parents in being responsible for the education of their children. It seems that now didactic achievements of school are still expected too automatically.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies