Analiza rynku spotkań biznesowych w 2011 roku odbywających się poza obszarem aktywności Convention Bureaux w Polsce Analysis of the Market for Business Conventions in 2011 Taking Place Beyond the Area of Activity of Convention Bureaux in Poland
Convention Bureaux to wyspecjalizowane organizacje zajmujące się rozwojem, promocją i marketingiem turystyki biznesowej w państwie, regionie lub mieście. W Polsce coraz więcej miejscowości aspiruje do miana centrów biznesowych. W artykule przedstawiono informacje o zorganizowanych spotkaniach biznesowych w wybranych województwach Polski w 2011 roku. Charakterystyka ilościowo-jakościowa ukazuje możliwości, które stawia przemysł spotkań w ramach współpracy regionalnej i lokalnej dającej możliwość realizacji celów i zadań polityki turystycznej.
Convention bureaux are specialised organisations dealing with development, promotion and marketing of business tourism in the state, region
or town. In Poland, more and more localities aspire to the name of business centres. In his article, the author presented information on the organised business conventions in the selected provinces of Poland in 2011. The quantitative and qualitative characteristics show the opportunities posed by the convention industry within the framework of regional and local cooperation providing an opportunity to meet the tourist policy’s objectives and tasks.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00