Znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Importance of Corporate Social Responsibility in Building Enterprise’s Competitive Advantage
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest obecnie tematem wielu badań i analiz. Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej. CSR ma wymiar globalny, a korzyści, które niesie dla przedsiębiorstw, pracowników, społeczności lokalnej oraz środowiska są znaczące. Artykuł napisany został na podstawie zebranej literatury oraz źródeł internetowych. W pracy zastosowano proste metody opisowe i przyczynowo-skutkowe.
Corporate social responsibility is at present the topic of many studies and analyses. An aim of the article is to pay attention to the role of CSR in building competitive advantage. CSR has the global dimension and the benefits it yields for enterprises, employees, the local community, and environment are significant. The article was written on the basis of the collected literature and Internet sources. In her study, the author applied simple descriptive and cause-and-effect methods.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00