Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employer branding w IT

Tytuł:
Employer branding w IT
Employer Branding in the Information Technology (IT) Branch
Autorzy:
Nazdrowicz, Jacek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/509093.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Tematy:
employer branding
bank komercyjny
IT
ekspert
commercial bank
expert
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula; 2015, 44(6) Ekonomia IX. Kształtowanie wizerunku pracodawcy; 165-179
2353-2688
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Idea employer branding,znana już od kilku lat, rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Jest to nowy sposób na zwiększenie w firmach liczby i jakości specjalistów oraz efektywniejszą ich selekcję. Ten proces jest szczególnie ważny w firmach z branży IT lub firmach posiadających w swoich strukturach rozbudowany obszar IT. Istnieje wiele instytucji, w których jakość kadry IT bezpośrednio wpływa na jakość i dostępność usług elektronicznych klientom. W artykule zaprezentowano, jak wygląda proces employer brandingw banku komercyjnym z silną orientacją na usługi dostępne przez Internet. W takiej organizacji proces employer brandingma charakter wielowymiarowy poprzez prezentowanie swoich atrybutów, poczynając od spraw związanych z HR, na detalach w obszarze IT skończywszy. W praktycznym wymiarze artykuł prezentuje organizacyjne aspekty IT w banku i jak ważną rolę ono pełni, a także jak wygląda przykładowa struktura organizacyjna. Ta wiedza może być niezwykle przydatna w rozwoju employer brandingi poszukiwaniu możliwości budowania swojej pozycji eksperckiej w społeczności IT na zewnątrz organizacji.

The idea of employer branding, already known for a couple of years, has been developing at a very dynamic rate. It is a new way to increase in companies the number and quality of specialists and a more effective selection thereof. This process is particularly important in companies from the IT branch or in firms having in their structures a developed area of IT. There are many institutions where the IT staff quality directly affects the quality and accessibility of electronic services provided for customers. In his article, the author presented how the process of employer branding looked like at a commercial bank with a strong orientation on the services accessible via the Internet. In such an organisation, the process of employer branding is of the many-sided nature through the presentation of its attributes, starting from the matters related to HR and on details in the IT area ending. In the practical dimension, the article presents the organisational aspects of IT at the bank and how important role it plays as well as how the xemplary organisational structure looks like. This knowledge may be extremely useful in employer branding development and in search for the opportunities to build one’s expert position in the IT community outside the organisation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies