Artykuł omawia nową strategię regulacyjną Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w odniesieniu do rynku telekomunikacyjnego. Przedstawiono kontekst instytucjonalny dokumentów tego typu. Omówiono podstawowe cele strategii i środki, jakie mają być stosowane w celu realizacji tych celów oraz pomiaru wyników. Artykuł wskazuje na uwarunkowania rynkowe, jakie towarzyszyć będą realizacji nowej strategii.
Article discusses new regulatory strategy of the President of Electronic Communications Offi ce for the telecommunications market. The institutional conditions of documents presenting regulatory strategy are presented. Article discusses strategic goals and instruments, that are to be applied in order to attain declared goals and assess the results. Article indicates market conditions that will accompany the implementation of new strategy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00