Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Instrumenty ochrony konsumentów w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów z 2007 r. – potrzeba zmian?

Tytuł:
Instrumenty ochrony konsumentów w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów z 2007 r. – potrzeba zmian?
Consumer protection instruments in the Competition and Consumer Protection Act 2007 – the need for changes?
Autorzy:
Sieradzka, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/508064.pdf
Data publikacji:
2012-07-04
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Tematy:
instrumenty ochrony konsumentów
zbiorowe interesy
praktyki
consumer protection instruments
collective interests
practices
Źródło:
internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny; 2012, 1, 2; 24-33
2299-5749
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest szczegółowe zaprezentowanie tych przepisów konsumenckich uokik z 2007 r., które wymagają pilnej zmiany oraz jej uzasadnienie. Pozwoli to udzielić odpowiedzi na pytanie, w jakim zakresie i jak szczegółowo powinna przebiegać zmiana przepisów konsumenckich w tej ustawie. Zwłaszcza, że główne założenia projektowanej nowelizacji nie zawierają zmian w zakresie materialnych i proceduralnych przepisów konsumenckich, a jedynie zaakcentowanie, iż zmiany w innych przepisach (co dotyczy także przepisów konsumenckich) mają na celu wyeliminowanie niespójności redakcyjnych i wątpliwości interpretacyjnych.

This paper aims to present in detail those provisions of the Act on competition and consumer protection which require an urgent change and its justification. This will answer the question to what extent and how specifically a revision of the consumer provisions in the Competition and Consumer Protection Act of 2007 should proceed. Especially, since the main objectives of the proposed amendments do not include substantive and procedural changes in the consumer provisions, but only emphasize that changes in other regulations (which also applies to consumer rules) intend to eliminate inconsistencies in interpretation and drafting.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies