Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnosis of Literacy through the Application of Digital Technologies

Tytuł:
Diagnosis of Literacy through the Application of Digital Technologies
Autorzy:
Valášková, Miriam
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/507095.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Tematy:
diagnosis of literacy
primary and pre-primary education
digital technologies
phonemic awareness
Slovakia
research. Innovation
technology
research projects
Źródło:
Journal of Preschool and Elementary School Education; 2014, 6; 25 - 41
2084-7998
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Here’s one option for the diagnosis of literacy which is appropriate for use by children in pre-primary and primary education. At the same time, we present the results of research aimed at diagnosing literacy, which we have implemented for children of preschool age. The diagnosis is based on an innovative concept of understanding literacy and diagnosis, which is in Slovakia so far very little-used. We built a diagnostic tool through the application of digital technologies. We consider this a most effective and entertaining possibility for the diagnosis of children.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies