Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teaching with a Multicultural Perspective

Tytuł:
Teaching with a Multicultural Perspective
Autorzy:
Petrasová, Alica
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/507087.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Tematy:
multicultural education
cooperative teaching and learning
constructivist theories of learning
Źródło:
Journal of Preschool and Elementary School Education; 2013, 3; 77-90
2084-7998
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One of the most innovative and widely prescribed strategies to manage and build upon the strength of the increasing diversity found in the classroom is the use of cooperative learning techniques. Because cooperative learning groups encourage ositive social interaction among students of diverse racial and ethnic backgrounds, they have great potential to facilitate the building of cross-ethnic friendships and to reduce racial stereotyping, discrimination, and prejudice. When students work cooperatively, they have the opportunity to judge each other on each other’s merits rather than stereotypes.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies