The article investigates some problems that foreign language teachers may face when working with young pupils. They include especially poor memory, difficulties of distinguishing similar sounds, understanding the relations of a letter and a sound, decoding single words and so on. Some learners with learning difficulties and disorders present even more challenges for their language teachers. Furthermore, the author provides guidance for teachers that may help to overcome these problems. Thus, it is hoped the present paper will contribute not only to a better understanding of the problem area of difficult learners, but will also encourage teachers to implement some new solutions in their regular lessons.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00