Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social Equality Through Multicultural Education – a Means for Reducing Prejudices and Stereotypes in the Educational Process

Tytuł:
Social Equality Through Multicultural Education – a Means for Reducing Prejudices and Stereotypes in the Educational Process
Autorzy:
Kaleja, Martin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/507063.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Tematy:
multicultural education
prejudice
social equality
stereotype
oppression
education
Źródło:
Journal of Preschool and Elementary School Education; 2013, 3; 31-46
2084-7998
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper deals with the topic of social equality. It defines the basic terminology, clarifies the issue in the context of reducing prejudices and stereotypes. It emphasizes the importance of developing the processes and mechanisms for social equality, for fostering humanity in human beings. One of the key mechanisms is multicultural education. The author of the paper interprets it in the educational process, beginning with preschool education and ending with tertiary education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies