Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oczyma wyobraźni – o znaczeniu zabawy w rozwoju dzieci niewidomych

Tytuł:
Oczyma wyobraźni – o znaczeniu zabawy w rozwoju dzieci niewidomych
In the Mind’s Eye – on the Significance of Pay for the Development of Blind Children
Autorzy:
Lewandowska, Patrycja
Jakoniuk-Diallo, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/50447593.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
play time
rehabilitation
blind child
toy
development
Źródło:
Studia Edukacyjne; 2022, 67; 95-104
1233-6688
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Article points to the meaning of children’s play time, in the stimulation of development in blind People. The authors highlight the role of specialized types of play, i.e. didactical and rehabilitation, in the process of supporting early development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies