Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Młodzież NEET we fragmentarycznej rzeczywistości społecznej – próba charakterystyki

Tytuł:
Młodzież NEET we fragmentarycznej rzeczywistości społecznej – próba charakterystyki
NEET Youth in the Fragmented Social Reality – Brief Characteristics
Autorzy:
Stawska, Marta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/50437932.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
NEET youth
labor market
unemployment
education
social reality
Źródło:
Studia Edukacyjne; 2022, 66; 113-134
1233-6688
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following article is devoted to a social phenomenon that is increasingly becoming a point of interest to many research communities. It is a NEET youth Not in Employment, Education or Training), who simultaneously meet three conditions: they are not studying, not working and not training in formal education system. On the basis of literature on the subject and available data, the article discusses the theoretical aspects of the NEET phenomenon and fragmented social reality. In addition, statistics and methods of reintegration to facilitate re-entry into the labor market are presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies