One of the ways of reaching the desired market position by a company is to create customer value corresponding to his preferences. Among the value creation processes there is an important place assigned to logistics. It contributes to
customer value creation by offering place and time utility for customers. Logistics may be supported in value creation
by other cross-sectional management concepts, such as Customer Relationship Management, Business Process Reengineering,
Lean Management, Total Quality Management, Time Based Management or Efficient Consumer Response.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00