Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Logistyczna obsługa klienta w wybranym ogniwie łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej

Tytuł:
Logistyczna obsługa klienta w wybranym ogniwie łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej
Autorzy:
Kramarz, Marzena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/504004.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu
Źródło:
Logistics and Transport; 2008, 7, 2; 41-52
1734-2015
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Creation, realization and assessment Inter – organization relations is starting point to improvement of single processes and whole supply chain. Polish companies have to meet requirements concerning the service of clients. Nowadays, flexibility of a company’s logistic system is essential, since it requires from companies the capacity to quickly and efficiently adjust to changing demand and the ability to quickly change the products offered for the market. The cycle of order realization goes through all links of a supply chain, thus it is one of the most fundamental criterion in assessing its efficiency.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies