Tytuł pozycji:
Logistyczna obsługa klienta w wybranym ogniwie łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej
- Tytuł:
-
Logistyczna obsługa klienta w wybranym ogniwie łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej
- Autorzy:
-
Kramarz, Marzena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/504004.pdf
- Data publikacji:
-
2008
- Wydawca:
-
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu
- Źródło:
-
Logistics and Transport; 2008, 7, 2; 41-52
1734-2015
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Creation, realization and assessment Inter – organization relations is starting point to improvement of single processes
and whole supply chain. Polish companies have to meet requirements concerning the service of clients. Nowadays,
flexibility of a company’s logistic system is essential, since it requires from companies the capacity to quickly and
efficiently adjust to changing demand and the ability to quickly change the products offered for the market. The cycle
of order realization goes through all links of a supply chain, thus it is one of the most fundamental criterion in assessing
its efficiency.