Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Self-education of Students of Pedagogy and Their Social Roles

Tytuł:
Self-education of Students of Pedagogy and Their Social Roles
Autorzy:
Kozerska, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/50386180.pdf
Data publikacji:
2012-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
self-education
social roles
Źródło:
The New Educational Review; 2012, 27; 78-89
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of research on the relationship between the way in which students of pedagogy understand self-education and perform their social roles. In the research, the social roles of a worker, a parent and a student (duration of studying) were taken into account. The analysis used was three-way ANOVA.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies