Car spare parts are omnipresent in the modern world. They play a major role in business, maintenance and repairs. Car spare parts must be frequently provided in after-sales service. Customers of spare parts have great expectations in terms of their delivery and availability. Most important are short-term orders realisation and flexible services. The main aim of the paper is to consider two different distribution systems that occur at one entrepreneur’s. The reason of this consideration is to identify which of the distribution systems is more effective regarding the order completion time and more effective regarding the level of customer service. In case of realising these aims, the simulation models analyses are proposed.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00