Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Vybrané teórie a prax reklamných vplyvov

Tytuł:
Vybrané teórie a prax reklamných vplyvov
Selected theories and practice of advertising activities
Autorzy:
Baláž, Ivan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/501467.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
advertising activities
theories system and practical exploitation
Źródło:
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne; 2012, 2(10); 255-263
1898-0171
Język:
słowacki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The submitted paper allocates to selected theories of advertising impact. It modifies and integrates them into theoretical system and at once allocates to their practical exploitation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies